Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Tilauksen käsittely kestää yleensä noin 1-3 arkipäivää ja toimitus 2-5 arkipäivää. Toimitamme tuotteet Postin kautta. Toimitusajat eivät pidä sisällään viikonloppuja tai pyhäpäiviä. Kesäaikana (kesäkuu-elokuu) lähetämme tuotteet Postin kautta kerran viikossa keskiviikkoisin. 

Kustomoidun pelipaidan arvioitu toimitusaika on 1-2 viikkoa tilauksesta. Mahdolliset muut samassa tilauksessa tilatut tuotteet toimitetaan normaalisti erikseen 2-5 arkipäivässä.

Tehtyäsi tilauksen saat sähköpostiisi välittömästi tilausvahvistuksen. HUOM! Mikäli tilausvahvistus ei saavu antamaasi sähköpostiosoitteeseen, emme ole vastaanottaneet tilaustasi. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme.

VAIHDOT/PALAUTUKSET

Jos tuote ei ole sopiva tai se ei vastaa odotuksiasi olet oikeutettu palauttamaan/vaihtamaan sen 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee kuitenkin olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen.

Voit pyytää palautusta asiakastilisi kautta. Kirjaudu sisään asiakastilillesi sähköpostillasi, jolloin saat kertakäyttöisen sisäänkirjautumiskoodin. Valitse tilaussivulta tilaus, jonka haluat palauttaa ja pyydä palautusta. Valitse palautettava tuote, määrä ja syy palautuksellesi. Käsittelemme palautuksesi mahdollisimman pian ja mikäli tämä on hyväksytty, saat sähköpostiisi ilmoituksen ja palautusohjeet tuotteen postittamiseen takaisin. Emme hyväksy palautuksia kustomoiduille pelipaidoille, game worn tuotteille tai alusvaatetukselle.

HUOM. palautusmaksu 6,90 €

Muista ottaa palautuksesta kuitti/tosite itsellesi, jos lähetys jostain syystä sattuisi hukkumaan. Toimitetuista paketeista, jotka palautetaan ei hyvitetä toimitusmaksua.

NOUTAMATON TILAUS

Mikäli tilausta ei noudeta noutopaikasta sen noutoajan sisällä, tilaus palautuu automaattisesti takaisin varastollemme. Tällöin meillä on oikeus veloittaa 6,90 € tilauksen toimitus- ja palautuskäsittelymaksu.


TILAUKSEN SITOVUUS

Kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilaussivulla vahvistanut sopimusehdot sekä hyväksynyt tilauksen. Myyjällä on oikeus hylätä asiakkaan tekemä tilaus asiakkaan luottokelpoisuuden tai muun painavan syyn perusteella.

HINNAT

Voimassaoleva hinta sisältää arvonlisäveron, joka näkyy www.store.leijonat.fi -verkkosivuilla tilausta tehdessä. Alv:n erittely näkyy tilausvahvistuksessa. Kaikki hinnat on ilmoitettu sitoumuksetta ja myyjä pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen/peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden johdosta.

MAKSUPALVELUTARJOAJA

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Walley B2B-lasku

Lasku antaa teille lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen.

Laskulla korotonta maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saatte aina 30 päivää maksuaikaa verkkokauppaostoksille. Laskulle lisätään 4,95 €:n laskutusmaksu.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitsette myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä.

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi, tai verkkolaskuna.

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Norion Bank AB, organisaationumero 556597-0513, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija.

Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja: https://www.norionbank.fi/tietoja-yrityksesta/norion-bank-group-fi/tuotemerkit

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley B2B-laskusta ja seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi/asiakaspalvelu/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_B2B_FI.pdf

REKLAMAATIOT

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Leijonat Store sähköpostitse store.leijonat@finhockey.fi 

Reklamaatio tapauksissa tulee mahdollisesta ongelmasta ilmoittaa ensitilassa sähköpostitse.


YLIVOIMAINEN ESTE (FORCE MAJEURE)

Leijonat Store ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Leijonat Storen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Leijonat Storen toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

RIITOJEN RATKAISU

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

YHTEYSTIEDOT

Leijonat Store
Juvan Teollisuuskatu 25, rakennus 4 - halli 55

02920 Espoo
Y-tunnus 3017931-2
store.leijonat@finhockey.fi