Toimitusehdot
TOIMITUSEHDOT
Tilauksen käsittelyaika on yleensä 1–3 arkipäivää ja toimitus kestää 2–5 arkipäivää Postin kautta. Toimitusajat eivät sisällä viikonloppuja tai pyhäpäiviä. Kesäaikana (kesäkuu–elokuu) tilaukset lähetetään Postin kautta kerran viikossa keskiviikkoisin.
Kustomoitujen pelipaitojen arvioitu toimitusaika on 1–3 viikkoa tilauksesta. Kesäaikana (kesäkuu–elokuu) kustomoituja pelipaitoja ei käsitellä. Muut samassa tilauksessa tilatut tuotteet toimitetaan normaalisti erikseen 2–5 arkipäivässä.
Tilauksen tekemisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Mikäli et saa vahvistusta, tilausta ei ole vastaanotettu. Tällöin pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
VAIHDOT/PALAUTUKSET
Jos tuote ei ole sopiva tai se ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa tai vaihtaa sen 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Palautuksen ehdot:
- Tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen.
- Palautuksia ei hyväksytä kustomoiduille pelipaidoille, game worn -tuotteille tai alusvaatteille.
- Palautusmaksu on 6,90 €, joka vähennetään palautettavasta summasta.
- Toimituskuluja ei hyvitetä.
Palautuksen tekeminen:
- Kirjaudu asiakastilillesi sähköpostiosoitteellasi.
- Valitse tilaussivulta palautettava tilaus.
- Pyydä palautusta valitsemalla palautettava tuote, määrä ja palautuksen syy.
- Saat sähköpostiisi vahvistuksen ja tarkemmat palautusohjeet.
- Muista säilyttää palautuksesta saamasi kuitti/tosite, mikäli lähetys katoaisi kuljetuksen aikana.
Huomioithan, että palautuksia voidaan käsitellä vain Suomeen tehtyihin tilauksiin. Ulkomailta tehtyjä palautuspyyntöjä emme pysty käsittelemään.
NOUTAMATON TILAUS
Jos tilausta ei noudeta Postin toimipisteestä määräajassa, se palautuu automaattisesti varastollemme. Tällöin veloitamme 6,90 € toimitus- ja palautuskäsittelymaksun.
Huomiothan, että 1.10.2025 alkaen Postin pakettiautomaattien säilytysaika on 5 vuorokautta.
TILAUKSEN SITOVUUS
Kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilaussivulla vahvistanut sopimusehdot sekä hyväksynyt tilauksen. Myyjällä on oikeus hylätä asiakkaan tekemä tilaus asiakkaan luottokelpoisuuden tai muun painavan syyn perusteella.
HINNAT
Voimassaoleva hinta sisältää arvonlisäveron, joka näkyy www.store.leijonat.fi -verkkosivuilla tilausta tehdessä. Alv:n erittely näkyy tilausvahvistuksessa. Kaikki hinnat on ilmoitettu sitoumuksetta ja myyjä pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen/peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden johdosta.
MAKSUPALVELUTARJOAJA
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Walley B2B-lasku
Lasku antaa teille lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen.
Laskulla korotonta maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia
Laskulla saatte aina 30 päivää maksuaikaa verkkokauppaostoksille. Laskulle lisätään 4,95 €:n laskutusmaksu.
Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitsette myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä.
Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.
Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi, tai verkkolaskuna.
Luottoehdot
Laskun ja luoton myöntäjä on Norion Bank AB, organisaationumero 556597-0513, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija.
Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja: https://www.norionbank.fi/tietoja-yrityksesta/norion-bank-group-fi/tuotemerkit
Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley B2B-laskusta ja seuraavista linkeistä:
Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi/asiakaspalvelu/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_B2B_FI.pdf
REKLAMAATIOT
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Leijonat Store sähköpostitse store.leijonat@finhockey.fi
Reklamaatio tapauksissa tulee mahdollisesta ongelmasta ilmoittaa ensitilassa sähköpostitse.
YLIVOIMAINEN ESTE (FORCE MAJEURE)
Leijonat Store ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Leijonat Storen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Leijonat Storen toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
RIITOJEN RATKAISU
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
YHTEYSTIEDOT
Leijonat Store
Juvan Teollisuuskatu 25, rakennus 4 - halli 55
02920 Espoo
Y-tunnus 3017931-2
store.leijonat@finhockey.fi