Leijonat

Käyttöehdot

Toimitus

Leijonat Store (Palvelun tarjoaja) toimittaa myymänsä tuotteet Käyttäjälle kolmannen osapuolen kanssa tekemänsä kuljetussopimuksen perusteella.

Kuljetuskustannukset lisätään tilauksen hintaan. Tilausten kuljetuskustannukset käyvät ilmi Leijonat Storen Ostoskori-osiossa.

Toimitusaika riippuu tuotteen saatavuudesta ja lähetyksen määränpäästä. Tuotteiden toimitusajat määräytyvät tuotekohtaisesti. Voimassa olevat toimitustavat ilmenevät kulloinkin Palvelusta.

Leijonat Store (Palvelun tarjoaja) varaa itselleen oikeuden toimittaa tilatut tuotteet eri lähetyksissä.

Leijonat Store (Palvelun tarjoaja) ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) takia aiheutuvista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Leijonat Storen (Palvelun tarjoajan) vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.

Leijonat Store (Palvelun tarjoaja) vastaa tuotteen häviämisestä tai rikkoutumista kuljetuksen aikana.

Palautus

Leijonat Storen asiakkailla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisten pakkausten tulee olla tallella. Palauttaminen on maksutonta.

Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään tilauksen maksutavan mukaisesti joko pankkitilillesi tai luottokortillesi. Hyvitys maksetaan heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautettavan tuotteen.

Saat tilauksen mukana ohjeet palautuksen tekoon. Täytä mukana saamasi palautusilmoitus ja liitä se palautettavien tuotteiden mukaan. Muista ilmoittaa tilinumerosi, jotta voimme palauttaa rahat tilillesi. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja vie paketti lähimpään Mypack-toimipaikkaan. Asiakaspalautus on sinulle maksuton: kerro, että kyseessä on Leijonat Storen asiakaspalautus.

Asiakaspalvelun sisältö

Yleisimmät kysytyt kysymykset

Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?

Leijonat Storen asiakkailla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisten pakkausten tulee olla tallella. Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään luottokorttitilillesi tai pankkitilillesi. Hyvitys maksetaan heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautettavan tuotteen.

Yhteystiedot:

Sähköposti: store@leijonat.fi
Postiosoite: TWIC Helsinki Oy Telakkakatu 8, rakennus 11 00150 Helsinki Suomi

Mitkä maksutavat käyvät Leijonat Storessa?

Voit maksaa ostoksesi kortilla tai suoraan verkkopankin kautta.
Hyväksytyt maksukortit: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard
Tuetut verkkopankkipalvelut: Osuuspankki, Nordea, Sampo Pankki, Aktia/ Säästöpankki/ Paikallisosuuspankit/ Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki.

Leijonat Storen maksujenvälityksen toteuttaa Suomen Maksuturva Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Ostajan Palvelut -sivulle, jossa voit hoitaa kauppiaan tyytyväisyystakuun avulla mm. tuotepalautukset, reklamaatiot ja palautteenannon ympäri vuorokauden.

Suomen Maksuturva Oy:n toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.

Lisää infoa Maksuturvasta löydät osoitteesta https://www.maksuturva.fi/kuluttajat

Miten tilaukseni toimitetaan?

Leijonat Store toimittaa tilauksesi Suomessa PostNordin MyPack-pakettipalvelun kautta nopeasti ja turvallisesti lähimpään noutopisteeseesi. Noutopisteitä on 700 Suomen Lähikaupan liikeessä (Valintatalo, Siwa, Euromarket) sekä 400 Matkahuollon toimipistessä. Kun paketti on toimitettu, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjeellä.

Lisää infoa toimituksista löydät osoitteesta http://www.postnord.fi/fi/yritysasiakkaat/vastaanota/toimitus-noutopisteeseen/Sivut/home.aspx

Kuinka nopeasti tilaukseni on perillä?

Kaikki varastossa olevat tuotteet lähetetään viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä, jolloin tuotteet saapuvat tilaajalle tyypillisesti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?

Tilauksen lopulliset toimituskulut ilmenevät ostoskorissa kun olet tekemässä tilausta. Toimituskulut Suomessa ovat 6 euroa per tilaus. Yli 100 euron tilaukset Suomeen toimitetaan aina ilman postikuluja.

Mitä jos tuote on vahingoittunut toimituksen aikana?

Jos havaitset tuotteen vaurioituneen toimituksen aikana, ilmoita siitä välittömästi asiakaspalveluumme. Korvaamme viallisen tai kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen ensisijaisesti uudella vastaavalla tuotteella. Mikäli tuotteen korvaaminen ei ole mahdollista, hyvitetään ostajalle hänen maksamansa rahasuoritus kokonaisuudessaan.

Voinko seurata tilaukseni toimitusta?

Saat lähetystunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähtenyt. Lähetystunnuksen avulla pystyt seuraamaan paketin kulkua osoitteessa http://www.postnord.fi/fi/yritysasiakkaat/asiakaspalvelu/sahkoinen-asiointi/Sivut/Lahetysten-seuranta.aspx

Voinko tehdä tilaukseni puhelimitse tai sähköpostilla?

Valitettavasti tilauksia ei voi tehdä puhelimitse tai sähköpostilla.

En saa lisättyä tuotetta ostoskoriin, mitä teen?

Varmista, että olet sallinut selaimessasi evästeiden (cookies) käytön. Evästeet pystyt aktivoimaan selaimesi asetuksista.

Olen unohtanut salasanani, miten toimin?

Voit tilata uuden salasanan kirjautumissivulla oleva linkin kautta. Uusi salasanasi lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut rekisteröitymisen yhteydessä. Turvallisuussyistä emme voi lähettää uutta salasanaa muuhun sähköpostiosoitteeseen.

Voinko tilata rekisteröitymättä?

Kyllä, voit aina tilata myös rekisteröitymättä. Valitse vaihtoehto "Tilaa rekisteröitymättä" ja etene maksamaan tilauksesi.

Tein tilauksen, mutta en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse. Onko tilaukseni tullut perille?

Tilauksesi vahvistetaan aina antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksella. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli et saanut vahvistussähköpostia.

Leijonat Store sopimusehdot

1. Yleiset ehdot

Tämä sopimus sisältää TWIC Helsinki Oy:n ylläpitämän Leijonat Storen verkkopalvelun (jäljempänä Palvelu tai Palvelun tarjoaja) käyttöä koskevat ehdot.

Käyttäessään Palvelua, ostaessaan tuotteita Palvelusta tai rekisteröityessään Palveluun, Palvelun käyttäjä (jäljempänä Käyttäjä) hyväksyy tästä sopimuksesta ilmenevät ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä.

Leijonat Storen yhteystiedot
Sähköposti: store@leijonat.fi
Postiosoite: TWIC Helsinki Oy Telakkakatu 8, rakennus 11 00150 Helsinki Suomi

2. Rekisteröityminen ja käyttöehdot

Käyttäjä voi rekisteröityä Palvelun käyttäjäksi täyttämällä rekisteröitymislomakkeen ja valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen sekä salasanan. Käyttäjä voi tilata tuotteita myös rekisteröitymättä.

Rekisteröityessään Käyttäjä on velvollinen antamaan vaaditut tiedot kokonaisuudessaan ja totuudenmukaisesti. Käyttäjän tulee käsitellä henkilökohtaista käyttäjätunnustaan ja salasanaa niin, että kolmannella osapuolella ei ole pääsyä niihin. Palvelun tarjoaja pidättää oikeuden poistaa rekisteröidyn Käyttäjän käyttäjätilin ilman eri ilmoitusta.

Käyttäjä vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Palvelun tarjoaja ei vastaa siitä, jos asiakas ei ilmoittamiensa tietojen virheellisyyden vuoksi saa tilaustaan, tilaus- tai toimitusvahvistuksia tai muita asiakirjoja tai rahallisia hyvityksiä.

Käyttäjä ei saa millään tavalla häiritä verkkosivustoa tai luvatta käyttää sivuston sisältöä. Sivuston sisällön hyödyntäminen kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.

Palvelun tarjoaja pidättää itsellään oikeuden muuttaa ja päivittää mitä tahansa verkkosivujen sisältöä ilman eri ilmoitusta. Palvelun tarjoaja ei takaa verkkopalvelun yhteensopivuutta käyttäjän laitteiston kanssa.

Palvelun tarjoaja varaa oikeuden olla hyväksymättä Käyttäjän rekisteröitymistä tai tekemää tilausta.

3. Tilaaminen

Tuotteen kauppahinta määräytyy verkkokaupassa tilaushetkellä ilmoitetun hinnan mukaan. Tuotteiden hinnat sisältävät Suomen lain mukaisen arvonlisäveron. Mikäli Palvelussa ilmoitettu hinta on selkeästi hinnoitteluvirhe, on Palvelun tarjoajalla oikeus pidättäytyä myymästä tuotetta virheellisellä hinnalla.

Tilauksen toimitus on Käyttäjälle maksullinen, mikäli tilauksen arvo on alle sata euroa (*. Tilauskohtaiset toimituskulut ilmoitetaan tilauksen teon yhteydessä. Yli sadan euron tilauksista ei peritä toimituskuluja (**.

Tilaamalla tuotteita Käyttäjä vakuuttaa perehtyneensä näihin ehtoihin, hyväksyy ne ja sitoutuu noudattamaan niitä. Rekisteröityminen on maksutonta.

(** Koskee vain kotimaan toimituksia ja, kun toimitusosoite kaikille tilatuille tuotteille on sama.)

4. Palautus

Käyttäjällä on oikeus palauttaa tilaamansa tuotteet 14 vuorokauden sisällä sen/ niiden vastaanottamisesta. Tuote tulee olla käyttämätön ja siinä kunnossa jossa se on vastaanotettu, ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat (myös pakkaus ja mahdolliset käyttöohjeet) ovat tallella.

Palautettava tuote tulee olla pakattu alkuperäiseen kuljetuspakkaukseensa tai vastaavalla tavalla. Tilauksen tai palautettujen tuotteiden hinta korvataan tilauksen maksutavan mukaisesti joko pankkitilillesi tai luottokorttitilillesi.

Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka 1) valmistetaan tai muunnellaan käyttäjän vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi; 2) voivat nopeasti pilaantua tai vanhentua taikka, joka luonteensa vuoksi on erottamattomasti sekoittunut muiden tavaroiden kanssa; 3) on toimitettu sinetöitynä, jota ei terveydellisistä tai hygieniasyistä voida palauttaa, on avattu.

Käyttäjä sitoutuu täyttämään palautusta varten tarvittavat dokumentit. Palvelun tarjoaja ei vastaa mikäli palautuslomakkeeseen on Käyttäjän toimesta täytetty virheellisiä tietoja, jonka vuoksi tuote/ tuotteet ei palaudu tai rahallinen hyvitys ei ohjaudu oikeaan paikkaan.

Palvelun tarjoaja maksaa hyvityksen palautetuista tuotteista lähtökohtaisesti sen maksutavan mukaisesti, jolla asiakas on maksanut alkuperäisen tilauksen.

5. Maksutavat

Hyväksytyt maksukortit: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard
Tuetut verkkopankkipalvelut: Osuuspankki, Nordea, Sampo Pankki, Aktia/ Säästöpankki/ Paikallisosuuspankit/ Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki.
Leijonat Storen maksujenvälityksen toteuttaa Suomen Maksuturva Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Ostajan Palvelut -sivulle, jossa voit hoitaa kauppiaan tyytyväisyystakuun avulla mm. tuotepalautukset, reklamaatiot ja palautteenannon ympäri vuorokauden.

Suomen Maksuturva Oy:n toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.

Lisää infoa Maksuturvasta löydät osoitteesta https://www.maksuturva.fi/kuluttajat

6. Evästeet (cookies)

Tällä verkkosivustolla voidaan käyttää ns. evästeitä (”cookies”) palvelun käytön seurantaan, kohdennetun mainonnan tuottamiseen ja mainonnan tehon mittaamiseen. Eväste on lyhyt tekstitiedosto, jonka verkkopalvelin tallentaa käyttäjän kiintolevylle. Evästeiden avulla Palveluntarjoaja voi kehittää palveluaan entistä asiakasystävällisemmäksi ja tarjota asiakkailleen kohdennettuja tuotesuosituksia, tarjouksia ja etuja. Käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet oletusasetuksin, mutta käyttäjä voi myös torjua evästeiden käytön oman selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimestaan palvelun käytön jälkeen. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista saa selaimen valmistajan ohjeista. Verkkopalveluun sisältyvät palvelut voivat kuitenkin edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen.